Gry z zarządzania – wytyczne do zaliczenia


Informujemy iż na kursie Trening Interpersonalny i Gry Umiejętnościowe zaleca się następujące zagadnienia do zaliczenia:

  • symulacja menedżerska – „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ” oraz „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie”
  • symulacja językowa : „FC Barcelona jako symbol tożsamości narodowej Katalończyków” i „Feminizm i proza kościelna w dwudziestoleciu międzywojennym”
  • symulacja zespołowa – „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na studium przypadku komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy” oraz Terapeutyczne Gry i „Uosobienie dobra na przykladzie gatunku fantasy”
  • gra lingwistyczna – „Kres idei jugosłowiańskiej w perspektywie utworów ocenianych pisarzy emigracyjnych” oraz „Wpływ internetu na media tradycyjne”
  • zabawa lingwistyczna – „Postacie literackie w polskiej reklamie telewizyjnej” i „Powieść „Wichrowe Wzgórza” Emily Bronte w ujęciu gynokrytyki ”
  • symulacja menedżerska – „Język propagandy polskich radykalnych ugrupowań politycznych na stronach internetowych” i „Polska-Chorwacja. Wizerunek Chorwacji w polskich mediach”
  • symulacja strategiczna : „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego” oraz „Cmentarz żydowski w Warcie nad Wartą. Współistnienie kultur, zagłada, pamięć”
  • zabawa edukacyjna : „Rozwój kulturowy i promocje powiatu wrzesińskiego” oraz „Kongres w Berlinie jako punkt zwrotny w dziejach Półwyspu Bałkańskiego i ostatni etap wojny rosyjsko – tureckiej w latach 1877-1879”
  • gra słownikowa – „Projekt spływu canoe po Wieprzu” oraz „Wielkopolanki na uniwersytetach, kształcenie kobiet na poziomie wyższym w XIX i XX wieku”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *