ĆWICZENIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
500 dni miłości; Marc Webb
Dreszcze; Wojciech Marczewski, A gdyby tak się stało; Marcel Łoziński
Obietnica; Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne
Suplement; Krzysztof Zanussi, Straceni chłopcy; Joel Schumacher
Szef wszystkich szefów; Lars von Trier
Chungking Express; Kar Wai Wong, Siła Koszmarów: Powstanie Polityki Strachu; Adam Curtis
Miłość blondynki; Milos Forman, Moloch; Aleksander Sokurow
Coś; John Carpenter
Być człowiekiem; Bill Forsyth, Mexican; Gore Verbinski
Nieoczekiwana zmiana miejsc ; John Landis
Farciarz Gilmore; Dennis Dugan
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na fundamencie tekstu do wybranego z poniższych przebojów:
Slick, Grace, Mamhole, Dżem, Akustycznie
Type O’Negative, Bloody Kisses, Maanam, Oddech szczura, Seahorses, The, Do It Yourself
Cult, The, Electric, Gabriel, Peter, Passion, Sting, …Nothing Like The Sun
Nalepa, Tadeusz, Muszę dziś ciebie zabić
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka komunikatywnego wyrażania profesjonalnych danych. Opracować przekonującą nie tylko lekarzy ulotkę użytkowania dowolnej zznajdujących się na naszej liście leków:
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
34.1, Leki rozszerzajace naczynia krwionośne – organiczne azotany – dwuazotan i monoazotan izosorbidu do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
146.2, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany do podawania pozajelitowego – kwas pamidronowy
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych