Gry z zarządzania – podstawy programowe do pracy dyplomowej


Informujemy iż na studiach Kształcenie Alternatywne i Gry Eksperymentalne proponuje się poniższe tezy do superwizji końcowej:

  • gra językowa – „Status osób z zaburzeniami psychicznymi w aspekcie społeczno-prawnym” i „Temat miłości tragicznej w zachodniej literaturze romantycznej”
  • symulacja biznesowa : „Początki wspólnot monoteistycznych III – IV wieku na przykładzie dzieł Ojców Pustyni” oraz „Dobra osobiste człowieka a środki społecznego przekazu”
  • zabawa słownikowa : „Walory krajoznawcze Doliny Bystrzycy (dopływu Wieprza)” oraz Gry Strategiczne Wytwarzane Dla Pracowników i „Częstość i intensywność cyklonów tropikalnych w Azji Połuidniowo-Wschodniej na tle ostatniego dwudziestolecia 1992-2011”
  • gra biznesowa – „Zbrodniarze wojenni byłej Jugosławii” oraz „Gry komputerowe ich środowisko, wybrane aspekty pozatechniczne i odbiorczy”
  • gra komunikacyjna : „Dziecko wobec zła i cierpienia w serii powieści o Harrym Poterze” oraz „Tabu narodzin i śmierci w powieści „Frankenstein” czyli nowożytny Prometeusz Mary Wollstonecraft Shelly”
  • zabawa słownikowa – „Obraz sekt w ujęciu Kościoła Katolickiego” oraz „Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej”
  • zabawa językowa : „Strategia reklamowa rodzinnej firmy usługowej” i „Globalizacja a dialog miedzykulturowy z perspektywy twórczości Ryszarda Kapuścińskiego”
  • gra językowa : „Dekadentyzm Charlesa Baudelaire’a jako droga do nowoczesności na przełomie XIX/XX wieku ” i „Żywot świętych na ekranie ”
  • symulacja językowa : „”Nad Niemnem”: Kresowe społeczeństwo po upadku Powstania Styczniowego” oraz „Czarny Wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju”