Gry szkoleniowe – fundamenty teoretyczne do egzaminu


Potwierdzamy iż na studiach Kształcenie Alternatywne i Gry Eksperymentalne zalecamy nizej wymienione publikacje do pracy dyplomowej:

  • symulacja biznesowa – „Młodzież przyszłością Europy. Program Unii Europejskiej Młodzież w Działaniu w kontekście integracji europejskiej” i „Idea emancypacji u sufrażystek w XIX wieku”
  • zabawa językowa : „Rola sloganu w reklamie” oraz „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.”
  • gra kreatywna – „Liryka dekadencka i odrodzeńcza Leopolda Staffa na tle poezji młodopolskiego Lwowa literackiego” i Symulacje Biznesowe i „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa”
  • symulacja edukacyjna : „Internet w wybranych gałęziach gospodarki i administwacji w Polsce w pierwszym dziesięcioleciu XXI wieku” i „Kategorie płci w twórczości filmowej Pedro Almadorovara”
  • symulacja słownikowa : „Skuteczność reklamy wyborczej” oraz „Własność intelektualna a zjawisko piractwa internetowego”
  • symulacja komunikacyjna – „Mechanizmy reklamy. Kontrola zjawisk hiperbolizacji, personifikacji i reizacji w reklamowych przekazach audiowizualnych na tle współczesnej refleksji nad społeczeństwem masowym” i „Kobiecość na podstawie wortali internetowych”
  • symulacja decyzyjna – „Językowa kreacja kobiety w prasie kobiecej” i „Zaburzenia komunikacji w miejscu pracy”
  • gra językowa : „Igrzyska gladiatorskie” i „Motyw diabła w „Mistrzu i Małgorzacie” Michała Bułhakowa”
  • symulacja komunikacyjna : „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych” i „Działalność macedońskiej partii politycznej WMRO-DPMNE i jej porównanie z Narodową Demokracją”